Σάββατο 30 Ιουλίου 2016

ΑΜΦΟΡΕΑΣ ΓΕΜΑΤΟΣ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ 
 ΛΑΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
     Στη ζωή μας γνωρίζουμε πολλούς ανθρώπους. Άλλοι φεύγουν, άλλοι έρχονται, άλλους τους ξεχνάμε, άλλοι μας ξεχνάνε, πολλούς τους βαριόμαστε ή το ανάποδο κλπ. Κάποιους όμως δεν μπορούμε να τους ξεχάσουμε, για την προσωπικότητά τους, το φλογερό ταπεραμέντο τους, την ιδιαιτερότητα του χαρακτήρα τους, τη θετική αύρα που αποπνέουν...! Και πάνω που τους γνωρίζεις, είσαι υποχρεωμένος από τις συνθήκες της ζωής, να τους αποχωριστείς. 
    Τώρα θα μου πείτε, που "κολλάνε" όλα αυτά σ'ένα μπλογκ που αποσχολείται με το κέντημα ε ?
    Κάτι τέτοιο έπαθα και γω το τελευταίο διάστημα. Γνώρισα μια υπέροχη ψυχή, που γνωρίζουμε ότι θα χαθούμε αργότερα. Περνάει χτες από μπροστά μου με μια τσάντα και μου λέει : το ξέρεις ότι κεντάω ? να σου δείξω το κέντημά μου ?  Απαντάω : το ξέρεις ότι έχω μπλογκ με κεντήματα ? το ξέρεις ότι θα το δεις εκεί ?
     Κάτι μου λέει ότι η ανάρτηση αυτή θα μας "κρατάει" δεμένες στα επόμενα χρόνια.
    Γιούλη,σ'ευχαριστώ που μου επέτρεψες να "ανεβάσω" το κέντημά σου και σ'ευχαριστώ για την φιλία σου.

   Το σχέδιο είναι ζωγραφισμένο σε λινό ύφασμα και είναι κεντημένο με διπλή κλωστή μουλινέ σε βυζαντινή βελονιά.

Καλή επιτυχία !!

Για τους φίλους/φίλες του Φ/Β

  
    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου